lauramaria.reismee.nl

We zijn er bijna, we zijn er bijna!

Daar is hij dan; mijn eerste blogpost!

Op dit moment zit ik in de auto naar Schiphol en vanavond om 20:50 zal mijn vliegtuig vertrekken richting Nairobi, Kenia. Daar zal ik om 06:10 aankomen en om 11:10 het laatste stukje vliegen naar Lilongwe, Malawi, waar ik om 12:20 aankom. Ik word op het vliegveld opgehaald door een chauffeur en het zal dan ongeveer 3 kwartier rijden zijn naar het vrijwilligershuis waar ik gedurende mijn hele tijd in Malawi verblijf. Daar zal ik aan het einde van de dag mijn huisgenoten ontmoeten! De volgende dag, donderdag, ga ik met de stagiaire van Doingoood op citytour en op vrijdag is het tijd voor mijn introductie op het project!

Het contact met de organisatie is goed en ik heb ook al wat contact gehad met een aantal meiden die ook in het Doingoood huis verblijven! Zo werd mij ook gevraagd of ik dit weekend mee ga naar Senga Bay, een plaatsje aan Lake Malawi. Dat staat er dus voor dit weekend al op de planning, super leuk!

Ik wil bij deze ook alle mensen nog eens heel hartelijk bedanken voor de lieve donaties!! In het bijzonder mijn werkgevers van Buckshot Café, de protestantse gemeente Boerakker en de protestantse gemeente de Glind! Dankzij jullie hulp gaat mijn avontuur van start en heb ik zelfs nog een bedrag kunnen reserveren om mee te nemen naar het project! Hoe ik dat precies ga besteden zal ik gaandeweg bekijken. Dank dank dank!

Tot de volgende post!

Liefs

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood